10.11.08

At Least There Is You

Har ikke skrevet på en stund nå. Tenker det er på tide.

Det var fashion night på torsdag. Hadde på meg samme kjole som på bursdagen, og de nye skoene mine. De er ganske flotte om jeg får si det selv.
Hadde det veldig koselig :) Bortsett fra at det det var altfor trangt, så mesteparten av tiden var det bokstavelig talt umulig å danse..



Har vært i oslo hos Kristina i helgen! Det var utrolig koselig, i og med at ikke har sett henne siden i sommer. Vi bare slappet av og koste oss hele helgen. Vi så sikkert fem filmer, og spiste omtrent mer snop og chips enn du kan tenke deg. Hihi, det var utrolig kos! Gleder meg til du kommer hit søta! <3
Vi shoppet i Oslo sentrum på lørdag. Jeg traff mormor og tante, som jeg heller ikke har sett siden sommerferien. Kos x2.

Shoppingsresultat:





snakkes honey!

4 kommentarer:

Shelly sa...

Så søt kjole ! :)

Yes, i'm a curl head, hehe.
er ikke mangen som vet det, untatt dem som har vokst opp med meg da.

Tusen takk for det:D!

Anonym sa...

aw, så søt kjole! :D thank you, men jeg klarer ikke å lage sånt hår selv 8)

Anonym sa...

hvor kjøpte du kjoleN!?

Anonym sa...

sv: den var sinsykt fin hvertfalll :D