24.11.08

In Yo Face

Hey, det er snø fremdeles. Jeg liker det.

I dag tidlig var det var snø og kaldt, og jeg kunne sove helt til halv ni. Dagen begynte bra, sett bort i fra det at jeg oppdaget at ipoden min er blitt ødelagt.. Sykt nedsig, er jo ikke mange dagene siden jeg kjøpte den. Jeg lever for ipoden min, jeg er avhengig av ipoden min.. Hva skal jeg gjøre uten ipoden min?
Må levere den inn i morgen, for jeg har søren ikke gjort noe annet enn å behandle den som min egen unge!

Skoledagen gikk utrolig fort. Jeg ble eid i tysken, som vanlig. Men Hanne og jeg overbeviste læreren om at vi forstår alt, vi er bare litt slapp i ny og ne. Har forresten gode nyheter angående det at jeg står i faresonen for å komme opp i tysk eksamen til sommeren. Min kjære stefarmor er tysk. Hun er tysk, hallo! Jeg har aldri tenkt på det før, men i middagsbesøket hos farfar på søndag så kom jeg på den geniale idéen om at hun skal hjelpe meg.
Kristina: shit, tenk om jeg kommer opp i tysk på eksamen.
Tante Hilde: Det er vel ikke farlig, du har jo Heike.
Kristina til Heike: Om jeg kommer opp i tysk, da lover jeg at jeg flytter inn her for en uke.
Heike: Jaa, så koselig. Så kan vi lage kakao.
HeHeHe, du er best!

Jeg drog rett på trening etter skolen. Det var utrolig deilig. Har ikke vært på trening siden forrige mandag. Jeg har blitt slapphest :)
I syvtiden kom Benedikte bort til meg. Vi skulle ut å ake i Lassebakken (og ja Lasse, det heter Lassebakken)! :) Vi akte, vi falt, vi gav opp. Og prøvde å lage snømann.. Det gikk ikke, for snøen var ikke kram nok. Brodern joinet med snowbordet sitt. Jeg stod på miniski, jeg falt, gadd ikke mer,og vi gikk inn å lagde kakao! NAM.

Nå skal jeg legge meg under dynen og nyte the fact at jeg begynner halv ett på skolen i morgen! :)

kari traa lue! :*


blogges.

Ingen kommentarer: