10.12.08

Tell Me How To Make Amends

Half Life - Duncan Sheik. Fin! :)

Først av alt så skal jeg skryte litt av karakteren min på norsktentamen. Jeg pulled of en femmer, enkelt og greit :) Historieprøven derimot, den gikk det ikke like greit med. Men det er historie ffs..

I går var jeg syk, igjen.. Magesmertene går meg virkelig på nervene. Plis go away :( Jeg sov hele dagen, som egentlig var litt digg i grunn. Drog på pilates på kvelden, og når jeg kom hjem skulle jeg se Grey's Anatomy.. Men var det Grey's i går kanskje? Nej, pga dum håndball.. Dummeste jeg har vært med på :-)

Nå er det søren meg bare to uker igjen til jul. Er skikkelig koselig hjemme, fordi mamma har jule-dilla, virkelig. Huset er pyntet med nisser and stuff over alt. Jeg liker det! Er nesten ferdig med julegaver til og med, mangler bare gave til mamma. Aner ikke hva jeg skal kjøpe til henne.. Hun ønsker seg bare superduper snille barn og støvletter til 2500,- Så ja, du vet :) HAR DU EN IDÉ ?

I kveld har jeg pugget matte. Har to timers matteprøve i morgen, og sist klarte jeg nesten en femmer, så i morgen skal jeg vise Erik (læreren min) at jeg er kjempe flink i matte. Hehehe, ler du like mye som meg nå? :)
Orker ikke å lese mer nå, blir helt gal i hodet.. Derfor spiser jeg popcorn. Og jeg er ferdig med One Tree Hill sesong 2. (Ønsker meg sesong 3 til jul og jeg VET jeg får det! :*) Skal derfor fortsette på Friends sesong 4, og motta masse meldinger fra Eivind, som kjeder seg og sender gratis sms på mine bekostninger :) Glad i deg og babe <3




BLOGGES, BABES!

3 kommentarer:

TINE sa...

hehe jeg skjønner det.tenkte ikke over det før selv;p fin blogg selv:)

Anonym sa...

nå fikk jeg lyst på popcorn, hehe :p

Anonym sa...

åh ja.. jeg og fikk lyst på popcorn, slemme deg ! :D
du må bli frisk i magen din snart :o