13.2.09

Cherry-Cherry Boom-Boom


Fredag 13.

Altså, personlig så tror jeg ikke noe på denne dagen. man er sin egen lykkes smed, og jeg vil heller si at om man går rundt hele tiden og forventer at det skal skje noe kjipt, så kommer det selvfølgelig til å skje noe kjipt.
Men uansett, vi hadde sosiologi blokkdag i dag. Først så vi en film - Øst er øst, den var helt ok egentlig og ganske morsom. Deretter hadde vi totimers prøve, og jeg eide noe sykt på prøven. Forventer bra karakter, og hvis jeg ikke får en bra nok karakter så har jeg lovet meg selv å aldri spise mer sjokolade. OK, det var å ta litt vel hardt i.. men ihvertfall totalt sjokolade-stopp helt frem til den dagen jeg får en femmer i sosiologi. Det høres vel ut som en bra idé, eller hva ?

Og i morgen er det Valentines Day. Sånn eeeegentlig så er jeg litt kynisk til denne dagen også. for egentlig er det bare en dag, som alle andre dager. men i all hemmelighet liker jeg å tenke det at jeg tror at man kan finne kjærligheten på denne dagen, hysj.

Vi har forresten snø i Bergen, fremdeles. Håper det blir liggende til vinterferien, fordi da kommer Kristina på besøk fra østlandet HURRA <3 <3

men god helg ihvertfall, smask :*

1 kommentar:

Anonym sa...

det var et veldig fint bilde! :D