8.2.09

Hotness

Noen som har hatt en bra helg? Min helg har ihvertfall vært helt toppers.
Startet med fri på fredag, og jeg slappet bare av hjemme og ladet opp til lørdagens begivenhet. På lørdag fylte min kjære, søte Johanne 18år. Herremin så gøy det var :-D gleder meg til det en min tur.. det er jo ikke lenge til heller. Bare ni måneder sånn ca :-)

Her er ihvertfall bilder fra kveldens høydepunkter:

Gaven til Johanne fra Benedikte og meg




Jeff og Benedikte


hehe, du er best. jeg elsker deg av hele mitt hjerte!


Eirik, Viktor, Jeff, og meg såklart




Eivind, Andrea, Thale




Ha en fortsatt fin helg! :-D

6 kommentarer:

Anne Skarstein sa...

Sa na ut som dere koste dere da! :)

Camilla Didriksen sa...

Så koselig :)

Anonym sa...

muffins :D <3

Anonym sa...

jaa, det blir kjekt det vettu :D

Anonym sa...

selvfølgelig måtte jeg legge det ut, det var jo døds fint :D

Anonym sa...

Hahaha Viktor jo! Vi er naboer :D
Stilig, hihi. Så ikke etternavnet ditt før nå (mailen du vet), men er du fra Askøy eller noe? Hihi, navnet ditt høres så sykt kjent ut.