4.2.09

Time To Get Low, Do The Toostie Roll

Hei og hopp!
Det er snø ute, kan du tro det ? Jeg er lykkelig.



Jeg har kjøpt One Tree Hill sesong 4, jeg er lykkelig.
Og jeg har kjøpt ny tunika, den er fargerik og skikkelig fin :-)



As we speak kjører vaktmesteren rett utenfor vinduet mitt, han måker snø i sin store, røde bil hihi :) og jeg venter på at mamma skal komme hjem, slik at jeg får is. I dag orker jeg ikke trene, fordi jeg har blitt en skikkelig slappfis.. mygad, jeg tror det er vinterdepresjonen som har tatt meg.. Men uansett, vi har fri på fredag og det skal bli deilig med en skoledag mindre denne uken. På lørdag blir min kjære, søte, snille, fantatiske bestevenn Johanne atten år. Kan du tenke deg ? :) På lørdag blir det fest og morro, og jeg gleder meg masse masse masse masse.

Nå hører jeg mamma i trappene, så nå er det tid for One Tree Hill og IISSS. hurra for Henning Olsen.

vi smaskes <3

4 kommentarer:

Anne Skarstein sa...

Jeg foler sann alle der hjemme har den tunikaen! men du kledde den, lillevenn<3

Anonym sa...

aw, den tunikaen var kjempe fin! :) kjempe bra at du koser deg med snø OG one tree hill :D

Camilla Didriksen sa...

Den filmen hadde jeg aldri turt å se alene, haha, aldri. Du er tøff, du! I pausen så jeg faktisk på statusen din at du så skrekkfilm alene, tenkte da at det var den du så, hehe ;)

Får grøssninger av snø bildene her. Haha, huff. Blir kliss klass i skoene på vei til skolen hver bidige dag, må dessuten også beregne enda mer tid nedover ettersom det er så glatt. Jeg liker ikke snø. -.-

Krii sa...

dritfin tunika! Hot farge:)