11.3.09

And I'm Tangled Up In You


DET ER SOL UTE!! Jeg blir helt i ekstase her jeg sitter. Jeg gleder meg til sommeren mer enn noen gang. Jeg gleder meg til å bli brun av the real sol, og jeg gleder meg til reker og hvitvin på terassen i sommernatten. Jeg gleder meg til å spise jordbær, og jeg gleder meg til å løpe og kjøpe is fra isbilen når den ringer (ja, jeg gjør det fremdeles) Gleder du deg til sommeren? : D

I dag har jeg vært hjemme fra skolen.. å føde badeballer er ikke noe å tulle med. det føltes ihvertfall sånn ut i magen. Hadde tenkt meg på skolen etter storefri, men plutselig fikk jeg akutte smerter i viljen, så gravde meg ned i sofaen med en kopp te istedenfor. herlig! : )
Mamma sier at man har godt av en dag med seg selv innimellom, og hun har helt rett. Har man vondt i viljen, så har man vondt i viljen.

Jeg har nylig oppdaget Spotify! ok, det er løgn. Jeg oppdaget det for lenge siden, men nå skal jeg fortelle om det. Det er skikkelig genialt og du finner omtrent all musikk du vil høre på. Det er litt kjipt at det ikke går an å overføre sangene til pcn, men nettopp derfor så er Spotify lovlig : ) takk til Lasse som gav meg kode, sånn at jeg slipper å betale :*

<- der har du luggen min forresten. dårlig bilde, men jeg syntes ihvertfall. så hurra for det : D

Men ellers har vi det bra. Jeg gleder meg til helgen, og det er neppe et godt tegn, med tanke på at jeg bare har vært på skolen i to dagen siden ferien. HEHEHE, men du vet : ) nå skal jeg grave meg ned i sofaen atter en gang, med enda to kopper te.

vi blogges alle søte!

7 kommentarer:

Stork Foto sa...

fin blogg! =)

AlexandraEi sa...

Så fin du var med lugg :)

nei sa...

gleder meg veldig til sommeren! :)

Anonym sa...

du var nå frisk nok til å trene så :D

Anonym sa...

spotify er gøy! :) ich liebe. men man finner ikke all musikk der :/
men hallaien, så flott bilde! du er så søt <3

Marianne sa...

Jeg gldere meg masse til sommeren, om dagen er det alt jeg tenker på! :)

Anonym sa...

Hejsan! Lust att följa varandras bloggar via bloglovin? isåfall lägg till mig och skriv sedan när du gjort det så kommer jag att lägga till dig direkt när jag ser det, tack och hej :)