6.4.09

Apologies, Glances and Messed Up Chanches


HEIHOPP

Så var det påskeferie dere, endelig. Selvom jeg er super glad for at det er ferie, så har jeg på følelsen at feiren vil være bak oss fortere enn jeg kan stave p å s k e f e r i e.. Det er jo sånn det pleier å være med ferier, men det faktum at sommerferien bare er to mnd unna veier opp for det meste :) På en annen side så har jeg bare to mnd til å komme i toppform før jeg flytter inn i bikinien, men hardtreningen starter mandag etter ferien!!
Påskeplanene mine er dårlige denne påsken. Planen var først å reise til Stavanger med pappa, men det skjedde aldri. Så var planen å kjøre over fjellet for å tilbringe påsketiden med familien i Moss, men det ble heller aldri noe av. Slik det ser ut så blir det shopping og kvalitetstid hos mamma de første dagene, og deretter joggeturer om morgningen hos pappa + påskesnop spising til vi dauer : )

Men ellers har jeg det toppers. I helgen har jeg jobbet, og på lørdag var jeg på fest med Cynthia og Kristine fra jobben. Da testet jeg ut mine nye, flotte sko som bringer meg 11 cm høyere opp i himmelen. De er kjøpt på nelly.com for de som lurte på det. Jeg fikk også prøvd ut den nye kjolen min, som jeg kjøpte på jobben. For de som lurer så er det på Vero Moda.

Håper alle har hatt en knall påskehelg, og at den kommende uken blir like koselig som jeg satser på at min blir! CYA

17 kommentarer:

Ine sa...

ELSKER skoene! Hvor har du kjøpt dem?

Kari Halvorsen sa...

Så fin header du har fått, får skikkelig vårstemning! :D

AlexandraEi sa...

Nydelige sko! Jeg savner hden gamle headeren din! Du har så nydelige ben, jeg trener som en gal for å få like pen som deg !;P

AlexandraEi sa...

men den nye headeren var også fin !;)

Anne Skarstein sa...

Jeg likte headeren og kjolen! utrolig frisk farge:)
God paskeferie lille venn:*

Isabelle sa...

kjempe flott kjole og sko!!! :o du finner sikkert alltid på noe fornuftig i ferien :D

AlexandraEi sa...

hehe da er vi to! Første mann!;)

Anonym sa...

fin kjole :D

Annette sa...

kjempe fine sko & kjole! :-D

Henriette sa...

Sv: Oi, tusen takk :D Hihi!
Ja, altså. Nå skal ejg gjøre en sinnsyk innsatts for å skifte sengetøy :P.... haha!

AlexandraEi sa...

Søta jeg er inne her hver dag nå!(A)

Lene sa...

nydelige sko :DD

Lene sa...

nydelige sko :DD

miriam.jakobsen sa...

Kjempefin kjole :D

Regine sa...

Å så lekre sko, og veldig fin kjole:)

Ine Kristin sa...

Jeg ble seriøst forelsket i kjolen din ! :-D Skoene var også kjempesøte.

Ine Kristin sa...

Og det har du all rett til å syntes også :-D det hadde hvertfall jeg gjort også.:-D