28.4.09

A Little Less Than Before



Jeg er sjuk.. Ikke syk i den forstand, men jeg lider av allergi. Hurra for pollen sier bare jeg. Det værste er at jeg har en STOR bjørk rett utenfor rommet mitt, så det er koselig. For treet sin del altså, ikke for meg. Så i dag har jeg holdt meg hjemme, jeg valgte å spare offentligheten for synet av meg i denne tilstanden jeg er i nå HEHE. Jeg har ihvertfall kost meg hjemme og jeg har det som plommen i egget, for jeg har sjokoladekjeks og disney channel. Wuhu, for et liv ;-)
Har du også allergi, eller er du HELDIG?

14 kommentarer:

Anne Skarstein sa...

Jeg har null allergi, hihi:)

Isabelle sa...

jeg er heldig :D:D

Anonym sa...

stakkar :) jeg og er heldig :D
og skal fikse linken hihi :) og filmen er den beste noen gang <3

julie sa...

uff da :b jeg er nok heldig jeg og. Eller. Så vidt jeg veeet er jeg ikke allergisk, men øynene mine renner HELE tiden, så det kan godt være jeg er litt allergisk allikevel, haha :b

Ine Kristin sa...

Sv. Ja, det er vel best :) Å blogge når man virkelig føler for det igjen. Kjipt med slike perioder, men det oppstår bare;-)

Skal fikse på linken nå jeg :-D

AlexandraEi sa...

jeg har bare litt allergi mot katter jeg :)

Anonym sa...

Hahaha :-D Jeg har ikke allergi! Bare svir litt i øynene av og til , noen ganger veldig mye (kanskje jeg har litt?) NEIDA, men hvertfall.

KJEMPE FIN NY BLOGG! Den var virkelig herlig, elsket headeren, den var nydelig. God bedring med pollengreiene, og kos deg med sjokoladekjeks! :*

AlexandraEi sa...

Hvordan går det søta?:D

Ine Kristin sa...

Sv. Takkk :-D haha.
Nå fikset jeg linken ;*

Ida Sanden sa...

Så fin header du har : D

AlexandraEi sa...

SV: Bra! Jeg blir aldri frisk!:(

AlexandraEi sa...

SV: Bra! Jeg blir aldri frisk!:(

AlexandraEi sa...

SV: Bra! Jeg blir aldri frisk!:(

Kristine sa...

God bedring da søta, pollen allergi er no herk!