25.5.09

JEG LIKER DEG BEST NÅR DU GJØR DET JEG KREVER

Hallaooo! Vet du, i natt ble jeg vekket KLOKKEN TRE av bråk utenfor vinduet mitt. Jeg hørte store biler, smelling i dører og menn som snakket. SHIT tenkte jeg, nå skal noen bli kidnappet. Så løp jeg ut på altanen min og hva så jeg? Fem brannbiler, tre politibiler og to ambulanser! Jeg tenkte bare SHIT hvem er død. Så vekket jeg mamma og vi stod vel i én time ute på altanen og så på brannen og kaoset som foregikk et par innganger nedenfor. Ingen døde, og ingen ble skadet, men skummelt aniways. Men hey, jeg fikk se ekte brannmenn i action, kunne jeg drømt bedre etterpå? :)

I dag har jeg vært i byn med mine to bedre halvdeler og shoppet ny bikini. Skulle gjerne vist dere, men den er helt random, svart og fra H&M. Også har vi kjøpt billetter til Sommerballet som skal være i Arenum 12.juni. For deg som bor i Bergen, skal du dit?

Nå er det straks dobbeltepisode av 24! Og jeg gleder meg, for det er bare 4 episoder igjen, rettelse.. det er bare fire nervepirrende episoder igjen. Si meg at du ser på 24 du også, ellers er du ikke kul nok til å være min venn!!




CYA

6 kommentarer:

Isabelle sa...

hoho! var sikkert kjempe fasinerende å se brannmenn i action :D

Anne Skarstein sa...

Jeg er glad ingen ble skadet i brannen, og at du fikk nyte utsikten :))
Kos deg med de siste 24 episodene, du :*

Anonym sa...

Jeg skal på ballet, men ser ikke på 24 :) Kanskje litt kul nok for deg :D

Anonym sa...

Jeg ser på 24 jeg også !!! Så jeg er kul nok, hihihi. Spennende spennende, digger det :D Hoho.

Vet ikke om jeg skal på sommerballet, sikkert ikke, hehe.

OG DU ! Jeg hørte om at du ble vekket, hihihi, Viktor fortalte meg ALT om det på skolen, så det så ! Herregud for noe sjokkerende.. At slikt skal skje i ditt nabolag altså. Omg. Brannmenn, hohoho , nice for deg :D <3 (duerognice)

Anonym sa...

h3h3 24 : ((

AlexandraEi sa...

ahh jeg er ganske lei av 24 nå :P blir jo ALDRI ferdig :P