27.5.09

Om Du Frågar Mig Om Sanningen Så Tvekar Jag

Vil du høre en fin sang? Logiskt - Petter ft. Säkert. Verdt å ta turen innom spotify eller youtube etc. for å lytte til denne, ELLER trykk på sangen her inne. Og for informasjonens skyld så har jeg blitt bitt av basillen, og nei jeg snakker ikke om Twilight, MEN om influensa basillen som vi har så kjær. Jeg traff ihvertfall spikeren på hodet da jeg begynte å kjenne meg dårlig i kroppen, jeg var hundre prosent sikkert på at broderen kom til å smitte meg, og se nå HEHE. Men du vet, det er litt psykisk også, så jeg har sluttet å syntes synd på meg selv og later som jeg ikke er syk, tross all klinex'en ved siden av sengen <3
Håper DU er frisk! og at du har noen andre enn nesesprayen og dynen å tilbringe onsdagen med. CYA BABES, og god bedring til alle som er like tett i nesen, halsen, øynene, ørene, hodet osv, som meg!!!

Intet godt blogginnlegg uten bilde forresten, så her er meg og Isabelle på vårt beste!

14 kommentarer:

Isabelle sa...

du er alltid syk du!! :o se til å få deg bedre immunforsvar.
og hva for et bilde er det for noe???? ser jo helt teit ut!

Kristina sa...

Vet det, feiler meg noe :( men det er litt rart igrunn, for jeg er veldig flink til å ta vare på meg selv...

Sandra angelica sa...

fin sang! :D:D

Sandra Angelica sa...

sv: jaa :D me too!

Anonym sa...

hehe, DU er flink :D og tar sikkert bilde snart hihi :*
som belle sier, du er alltid syk du altså :) god bedring <3

Anonym sa...

du er hvertfall veldig ofte syk :D

Sandra angelica sa...

det er bra :d

Anne Skarstein sa...

Foler du er syk hele tiden! Du ma begynne a ta bedre vare pa deg selv:) kle deg etter vaeret:*

Anonym sa...

nice song!

Anonym sa...

Er du syk igjen ?! Stakkars :(

Hahaha :D Ja, Victor deler alle dine natteopplevelser.. trust me, hele skolen vet om det by now ! hoho.

Du er søøøøt <3 hihihi

Oooh, sang , jeg skal høøøre ! Håper du har det fint sugar :D hoho

AlexandraEi sa...

Du passer pannelyggen kjempe godt! Du er så pen :D

Isabelle sa...

nei, det er jo kaldt enda :o

Anonym sa...

koser meg alltid, håper du og gjorde det :D og kos deg i natt hehehehehehe ;*

Anonym sa...

du slipper å sove aleine da hvertfall :(