17.6.09

'Cause Love Is Something You Can Shape When It Breaks, All It Takes Is Some Trying


13 kommentarer:

Anne Skarstein sa...

Hihi, artige bilder!
- Sa ut som om dere hadde det kjekt pa ballet ogsa!! Du var utrolig fin, liker den kjolen din:) du kler den!!!!!

SV:
Hihi, ja, jeg tror egentlig det er tilfelle. Selvfolgelig har jeg vokst, men det har ogsa dere der hjemme! Blir kjekt a se hva som har forandret seg, og HVEM som har forandret seg. Gleder meg.
Jeg kommer hjem mandag kveld!
Nei, pappa har ikke noe med det "lone star state" greiene a gjore, men du finner kanskje ut hvorfor nar jeg kommer hjem ;-D hihi, <3

Kristina sa...

Så hørlige bilder :D

Isabelle sa...

kjempe fine bilder ;) hvem er de av?

Karoline sa...

Herre, så nydelige bilder<3

Unknown sa...

Herlige bilder du har lagt ut da!
Og utrolig fin blogg! :)

Sjekk ut min også? =)

Anonym sa...

ja, gjør det ;*

Anonym sa...

ja, gjør det ;*

Karoline sa...

Jeg ELSKER headeren din!<3

Anonym sa...

Kos bilder :D

Anne Skarstein sa...

sv: hihi, er jo i California alle har lyst a fa seg en dukkert!
Gleder meg til a se deg igjen ogsa, sota! Kos deg!!! Sees <3

Anonym sa...

Kristina den fina, masse flotte bilder her nå! Sommerball og sommerlige bilder, nam nam nam<3

Haha, takk for støttende kommentar, din STÅPÅ hjalp! Yeyy. Selv om jeg var meget nervøs og bare fikk 3 :( Men so what, jeg har en 3-er i fransk, det kan jeg heller LEVE MED. Nå er det ferieee ! <3

Anonym sa...

Hahaha Kristina DA !!!!
Din luring <3

Go 3 !!! yeyy :D

AK sa...

Herlige bilder:)