2.6.09

Living For The Day, Worries Far Away, Our Last Summer

Hello darlings. Jeg sitter her med Svenska Sommarhits på øret, kaldt brus (med isbiter) i glasset og rommet mitt er pent, rent og ryddig. Det er litt overskyet i dag og et par grader kjøligere på gradstokken enn i går, så jeg sitter inne i dag. I helgen har jeg vært ruset på solen, og det er så bra, så bra - Bedre enn bra faktisk. I hele går var vi på Bjorøy og slikket sol, og det var idyll. Musikk i ørene, vind i håret og solkrem på kroppen, KAN DET BLI BEDRE? Nei, tenkte meg det. Og ellers er alt fabulous. Det er bare tre uker igjen av skolen, og selvom det er to mnd til jeg flyr av sted og blir beachbabe i Spania, så skal det bli deilig med ferie! Veldig deilig, om jeg får uttrykke meg korrekt. For min del kunne vi vært ferdig med skolen i morgen. Tro meg, det har ingen nytte å være på skolen disse dagene. Vet du, i dag så vi film i ALLE fagene. "Vi er jo ferdig med pensum, så i dag skal vi se film". Skal vi se film hver dag i tre uker? For sure, I hope not.. I såfall må det være filmer som ble produsert ihvertfall ETTER 1980....

Men uansett, nu skal jag gräva ner mig i soffa'n, titta på något bra på tv og stanna der resten av kvällden!

Her er forresten noen herlige snapshots fra sommeren '07 og '08. HEHE, I'm dreaming away.

VI SNAKKEZ!

4 kommentarer:

Isabelle sa...

ou, ser jeg noen bilder fra aarø? :D
bra du har kost deg osv. :D

Anne Skarstein sa...

Jeg skjonner godt at du nyter solen mens du kan! Haper de neste ukene blir like solfulle som forrige !!
sv:
Ja, det var det ja. Tror nok ikke det blir noe velkommer hjem party, haha. Skal forresten et lite stykke utenfor Alicante, du da?

Kristina sa...

Svenske sommerhits er noe av det beste man kan høre på sommeren :) Så fine bilder du brukte i innlegget ditt også. Du er kjempe flink!

Anonym sa...

Å så fine bilder, wæææ , digget alle ! Sommerfeeeling.

Haha , fikk heldigvis med meg etterpå at jeg ikke hadde gått glipp av 24 , gjett om jeg ble GLAD DA !!! <3

Og det der hørtes herlig ut, mmm, idyll som du sa. Kan faktisk ikke tenke meg noe bedre. Kunne også vært ferdig med skolen NÅ, jeg håper på streik i morgen, for da blir skolen vår tatt ut :D GO STREIKEN!