27.6.09

Love Is Friendship On Fire

Heisann hoppsann alla ihopa!

I dag har jeg sløvet i solen i omtrent hele dag. Man skulle tro heten hadde gjort slutt på meg for lenge siden, men nei. Har vi sol i Bergen, så nyter man solen til det fulle!

Er home alone i dag, så etter at solen forsvant bak treet utenfor terrassen, så satt jeg meg godt ned i sofaen og as we speak nyter jeg et glass vin med jordbær, og flere, ja flere, skåler med snop og digg. Det er jo trossalt lørdag, og lørdager som dette kommer i fåtall! Nå skal jeg sette på en en klisje jentefilm, og nyte resten av kvelden all alone. Dont call me a loser, jeg trives ofte veldig godt i mitt eget selskap, så det så! Hva gjør du på i kveld?

4 kommentarer:

Anonym sa...

Så koselig du har det da! Jeg sitter aleine i min seng og trives ikke godt i mitt eget selskap :) og håper btw på en invitasjon til ditt selskap en gang snart :)

Anne Skarstein sa...

Det der sa jo direkte koselig ut ! Na hadde jeg blitt sjalu her, hadde det ikke vaert for at jeg er sann halv darlig:p huhu!
Kos deg, soten! Alle fortjener litt kos i blandt

Anonym sa...

gleder meg allerede :*

Anonym sa...

wæ syke bilder ! jeg og liker meg alene av og til , er ganske greit igrunn :D