24.8.09

X&Y

Heihå, ville bare si at jeg har det fint, veldig fint :)
Jeg gleder meg til høstferie, til bursdagen min (!), til jul, til russetid, og til den dagen jeg faktisk kan se tilbake og tenke; SHIT jeg har hatt det fint dette året :)
Føler dette siste året på videregående kommer til å suse forbi, og jeg krysser fingrene for at jeg skal kunne klare å få det beste ut av alt. Og ikke minst, så gleder jeg meg til å en gang reise tilbake til Barcelona, for det er en by som er verdt å besøke, bare et lite hint ;-)



Hva gleder DU deg til?

13 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Kan tenke meg Barcelona er fantastisk, skulle gjeeerne reist dit selv en dag :):) Og du, den luggen passer du bare helt SINNSYKT bra. Haha, skulle ønske jeg også kledde det, i like it.

Marie sa...

RUSSETID :- D Gled deg!
Jeg gleder meg til London, jul og militæret. :- )

Camilla Didriksen sa...

Forresten, synes jeg så deg i gaten min (nær Kronhengen) hin dagen? :) Har jeg rett, eller er jeg helt på bærtur? ;) Hehehe.

Anne Skarstein sa...

HELGENE framover :D

for et fint bilde av deg, stina :*

Isabelle sa...

russetiden :D

Anonym sa...

Jeg gleder meg til bursdagen MIN :D og din seff hhi :* og diverse helger fremover, JUL, ferier, RUSSETID osv osv osv :)

Camilla Didriksen sa...

Ja, hehe :) Something going on eller? :) Hihihi.

Anonym sa...

Kristina ♥

Bra du har det dritbra, det er jo det viktigste! Og jeg tror også dette året kommer til å bli superbra. Kommer til å flyge forbi!

Brownieskveld, jeg stemmer ja!

Camilla Didriksen sa...

Hehehe, så koselig :D Huff, ja, skolen er skikkelig drit i år. Jeg har jo bare valgt feile fag. Høhø :P Hvilke fag har du?

AlexandraEi sa...

Jeg gleder meg masse til russetiden :D Skal du til kongeparken?:)

Camilla Didriksen sa...

Jeg var så dum og velge helt feil i fjor. Samfunnsøkonomi, økonomistyring og markedsføring og ledelse, CRAPPY fag hele gjengen. Det verste var økonomistyring så det byttet vi ut med sosialkunnskap, MEN. Sosialkunnskaplæreren er vår historielærer, og hun er helt.. Hva skal jeg si? GRUSOM. Hun går så sykt fort gjennom ting, skal alltid drøfte masse og ha muntlig hvert femte minutt. Jeg og Lise byttet straks til Rettslære :P Men nå har vi jo funnet ut at markedsføring og ledelse er så grusomt at vi tror vi skal ha økomomi og ledelse i stedet og politikk og menneskerettigheter, hehehe :) Kompliserte greier!

Laila sa...

åh så utrolig søt du var på bildene:)
Akkurat nå gleder jeg meg til neste uke for da får vi leiligheten vår!

AlexandraEi sa...

SV: jepp heldigvis måtte gi 1200 for den =P Så russetiden blir dyrt med det er vært å få med seg:)