11.11.09

BLSVAAAAAAAA IN TOWN!
Hey hey hallå! BLSVA (Benedikte Louise Sunniva von Achen) er her for å underholde mens kristina ligger nede med kreft..
Litt om meg: Dritsøt hyggelig blond jente fra Bergen, samt halvdanske og franske. Liker snop og kebab og mcdonalds, men også salat seff.. Er 1.66 høy, veltrent og skinnende, eksotiske brune øyne. Mørkeblondthår med blonde striper, og for tiden falske negler som gjør det meget vanskelig å skrive på tastatur.
Jeg er selvfølgelig ikke singel, og har en herlig gutt fra Italia som bor i Belgia som min utvalgte. Jeg er en omsorgsfull og politelig venn som ønsker å alltid være der for dem jeg er glad i, og er nesten ALDRI i dårlig humør. Men altså, alle har jo sine dager.
Kristina er jo da en av mine beste venner, sammen med Johanne, Maggy, Eivind, Victoria og Adrian!!!!!!!!!!!<3<3<3<3<3<3<3
Klaskogdask<3




TORTUR!


Jeg kan fortelle så mye som at jeg var PÅ tannlegen igår, og nå syns jeg dere skal forestille dere noe; tenk dere at dere har en betent nerve, og at noen stikker skarpe nåler opp i nærven din og graver rundt, tar godt tak i nerven og røsker den ut. Dette gjør de 7 timer til sammen, UTEN bedøvelse fordi det SKAL gjøre vondt for at tannlegen skal vite hva han gjør.. BTW tannlegen kan ikke se hva han gjør, han må bare FØLE seg fram!
Jeg sier ikke mer, untatt at dette er EKSAKT hva jeg er blitt utsatt for de siste månedene.
Menmen, nok syt, skal ikke bli helt Kristina her! Neida, we love u kleppesøt.
Klaskogdask<3


Ingen kommentarer: