20.11.09

Chuck Bass is a slut, but you just want to do him!!

Det er altså Johannesnuppa mi som vil ha blackberryy, ikke jeg. Men jeg får ny telefon neste uke!! Endeliig. Og mammsen skal på nattåpent for meg i dag og kjøpe kamera for mig mens jeg er på jobb. PLUSS at jeg er snart ferdig med særemnet, himmel på jord!! Eneste negative med denne dagen er at jeg fikk en telefon regning på 1,174 kroner og 17 øre!!! Snudde huset på hodet, det skal jeg love dere. En annen ting jeg skal love er at den idioten som klarte å ringe for over 700 kr på EN KVELD på SEKS anrop er død hvis jeg finner ut hvem det er... (!/7457647474774##&#&#&##/#(!")!=R¤Ufhfhf!!! ja oki nå er frustrasjonen ute :) nu skal jeg på jobb, vi har nattåpent på Oasen - så løp og kjøp!!
Ha en fin fredagskveld alle sammen!!

5 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

WOW, det var en dyr telefonregning... hehehe... hva har du om i særemnet? :)

Anonym sa...

var det en som fant telefonen din og brukte 700 kroner?! det er serriøst dårlig gjort :) kos deg på jobb snuppa mi ;*

Nathalie sa...

sv; hehehe, ja jeg var skikkelig sjarmerende, :p

hvem faen kan finne på å ringe for så mye med telefonen din, det er dårlig gjort! :/

Deadbarbie sa...

Haha seriøst ?? 700 var mye det gitt! Fy den...

Yeii, ny telefon og kamera! Meget bra Kristina. Håper på flere flotte bilder på bloggen da :)

9-buss ♥

Anonym sa...

hehe ja vi syns det passet så bra :D
er bare og komme vettu ;*