14.11.09

Feberfantasier, putti plutti pott og gløgg

Mamma er på butikken og lovet å kjøpe gløgg til en stakkars feberfull jente, så nå sitter jeg og teller dagene til desember. Jeg gleder meg til å se Putti Plutti Pott i Grieghallen i slutten av november!! Det gjør julen til en ekstra bra høytid. I tillegg har Benedikte (BLSVA, som dere kjenner henne som i et par innlegg lenger nede) og jeg lovet hverandre at vi skal se Reisen til Julestjernen på Fyllingsdalen teater i år, gleder meg som en unge til dette årets julefeiring, hurra :) Og jeg vil ha snøøøø, jeg vil ha jul, jeg vil ha nisser og jeg vil ha gløgg!!!
Om snøen i det hele tatt titter innom byen mellom de syv fjell i år er vanskelig å si, men vi krysser fingrene for null slaps og håper på masse fin SNØ i ukene frem til julaften. Noen flere som gleder seg vilt til julefeiringen? :)

5 kommentarer:

Deadbarbie sa...

Tusen takk ♥ Hihi

Ja død over slaps.. Det er så hat. Jeg vil ha vakker julesnø, og koselig stemning. Jeg gleder meg litt til jul jeg nå! Fikk stemning av de bildene, hehe..

Så mye koselig du skal i julen da ;) Se putti plutti pott.. Herlig. Klassiker !! Ha en fin lørdagskveld syke Kristina :)

Isabelle sa...

jeg gleder meg, men er ikke kommet i noe som helst julestemning :) håper på snø jeg og! :D

Marianne sa...

Jeg gleder meg veldig=) Hihi!!

Camilla Didriksen sa...

GJETT om jeg gjør!! hahaha. jeg er et skikkelig JULEMENNESKE! tar helt av. :):)

Nathalie sa...

nooe peiling har jeg nok :p
men bedre peiling på blogg.no :D