11.11.09

sickneessssss

Helloo, her er jeg igjen, Kristina altså. Ser alle har møtt mine to hjertebarn. De er virkelig noe for seg selv eehehe. Men jeg ville bare bemerke at jeg fremdeles ligger på sengen/sofaen med dynen og puten min. Jeg kaldtsvetter og har ikke spist noe som helt form for fast føde på 2 dager :) only ibux is my best friend for the moment. Så til alle som LER av min såkalte "skulkesyke" FUFUFUFU - kommer og spytter på dere alla ihopa :)
Her er forresten meg og jentane, pluss Kathrineeee

4 kommentarer:

Deadbarbie sa...

Deg og jentene pluss Kathrine? Er ikke hun en jente? Hm? For hun ser ut som en jente. Fy Kristina.

Men god bedring ♥ Håper du blir kjempefrisk. Hihi.

Anonym sa...

ja smitt meg med en gang :)
god bedring forresten ;*

Anne Skarstein sa...

god bedring <3

Unknown sa...

God bedring da! :-)
Pene jenter!