10.11.09

Sukkersuget tar meg

Hei på dere. Hvordan er formen? God? Godt!
Nå har jeg (Johanne) hacket bloggen til Kristina og tenker å være gjesteskriver i en ukes tid. Hihi, neida. Har faktisk fått lov å være gjesteskriver mens Kleppestø ligger nede med gud vet hva. Forige uke var det kreften hun påsto hun hadde fått. Viste seg at det bare var en kul i magen. Hihi, nå tenker du nok; "kul? er hun gravid?" Desverre. Var visst bare en fettklump eller noe sånt. Nå påstår hun at hun har fått kyssesyken, eller var det skulkesyken hun sa? poteto, potato <3



Anyway


Er dere klar over hvor mye snop som finnes i butikkene? Det tar liksom aldri slutt! Reol på reol med himelsk, fantastisk snop. Alt fra Smågodt, til stratos, melkesjokolade, daimsjokolade, smash Freia sjokolademix ganger x forskjellige typer (hva heter egentlig den Freia sjokolademixen?) til Chips! Er dere klar over hvor mye fantastisk chips som finnes? Alt for mye. Er seriøst vanskelig å velge! Likevel er min favoritt smågodt. Da kan man liksom velge hva man vil ha. Litt sjokolade, litt søtt og evig mye surt. Himmelsk! Det beste er jo de små røde og blå kulene. Hva hadde livet vært uten dem <3?>
Min gode venn Benedikte Louise Sunniva Von Achen á la BL fortalte meg i dag om hvor snop kommer fra. Det kommer bra dyrebain. Ja, du leste riktig, dyrebein. Det er dyrebein som smeltes, for da blir de visst gele og så tilsetter de max mye sukker og farestoffer og volá, smågodt kommer ut. Hvor nasty er ikke det? Egentlig passer det meg ganske godt, for jeg skal nemlig slutte med snop. Avrusning rett og slett. Tror jeg er avhening. Høy på sukker, er det ikke noe som heter det? Vel, i så fall er jeg det. Så derfor har jeg bestemt at en måned uten snop, chips eller sjokolade er det som skal til for at suget skal gå ut av kroppen min. Nå tenker du vel "haha du klarer ikke to dager engang" og for å være helt ærlig så har jeg noen av de samme tankene. Allerede i dag holdt jeg på å sprekke. Målet for i dag er å komme meg gjennom dagen uten snop, det er målet for i morgen og. Etterhvert vil jeg tro at suget går over og at det blir lettere å overleve ute søtsakene. Vi får se. Skal jeg overleve så er det bare å ta en dag avgangen, rett og slett.


Love




EDIT; HEI her er jeg, Kristina, og bare for opplysningens skyld har jeg virkelig ikke påtatt meg skulkesyken. Og kreften var i fjor, hallo... Håper alle har en god dag, jeg for min del har det helt jævlig og kan ikke spise noe annet en suppe, pga halsen min er opphovnet og sår.. Så vi snakkes :) I mellom tiden får alle kose seg med Johanne sin festligheter og heie på slutteåspisesnopidéen hennes. Suss og klem, Kristina!

2 kommentarer:

Nathalie sa...

hahaha, satser på det går fint ja.
prøver på det samme, og fy flaaate så vanskelig!

God Bedring Kristina!!

Isabelle sa...

nei! hvordan i all verden går det an at smågodt er laget av dyrebein? :s