11.8.08

En god latter styrker magemusklene..

Det sies at en god latter forlenger livet. Hvorfor sier da uttrykk som "..dør av latter" og "ler meg ihjel" det stikk motsatte? :)
For noen dager siden fortalte Stine meg en gåte/vits, som jeg aldri hadde hørt før. Som forventet oppfattet ikke hjernen min poenget med en gang, men når det først gikk opp for meg hvorfor det faktisk var morsomt, da skal jeg love deg at jeg knakk sammen av latter. Jeg lo ganske godt der jeg satt med hele familien, og det hele endte med at jeg falt av stolen. Jeg skyldte på at det var en ustødig stol :)

"Vet du hvorfor paven alltid dusjer med badebukse på? :)
- Fordi han ikke vil se ned på en arbeidsløs."

3 kommentarer:

Anne Skarstein sa...

haha, jeg tok den :D

Kristina sa...

jeg og. men jeg tenkte feil først. haha :D

Isabelle Michelle sa...

haha ! :p