10.8.08

Stena Line-helg

Kom nettopp hjem fra Danmark, eller Danmarksbåten kan man vel si. For jeg gikk aldri i land, var altfor opptatt med å sove :) Mormor, tante Brit, mine to fettre, mamsen, brodern og jeg har vært på harrytur. Mormor betalte reisen, vel og merke. Og mamma betalte det meste jeg kastet i handlekurven på Taxfree'n.
Er forferdelig trøtt, og har nesten ikke sovet. Det hadde jeg ikke tid til :) Og ikke er jeg av den typen som tåler sjøen så meget heller.. Men redbull + sjøsyke-tabletter hjelper på, og deretter var jeg klar for nattklubb, med 20års grense(!!), like raskt som du klarer å blunke ti ganger i hurtig tempo :) Søvn ble det som sagt lite av, og det var heller ikke lett, når vi først skulle sove. Lugaren var altfor knapp til fire stk og putene var like tynne som altfor flate pannekaker :) Men skjønnhetssøvn må man ha, så etter mye klaging (fra min side haha) klarte jeg til slutt å få blund på øynene.
Når det endelig ble morgen (noe som det egentlig var allerede da jeg gikk å la meg), turte vi opp på dekk 8, der vi skulle spise frokost/lunsj. Det var buffet (er det slik det skrives?) og masse god mat. Forsynte meg 3 ganger + enda en gang for å hente kake til "dessert". Om jeg ble mett? Eh, ja ;-) Etter frokost/lunsj turte vi ned igjen til dekk 5, og inn på lugar nr 5508 som var nummeret på lugaren vår. Skiftet, sminket meg osv, også bar det rett opp i Taxfree'n atter en gang :) Båten var tilbake i Oslo ca. halv 7, og ja, jeg gikk rett på dataen når jeg kom hjem til min tante og de. Har jo savnet dere :)
Nå er det family-time. Skal spille spill, haha.
Snakkes ;-)


Merkelige speil i gangen. Brodern og meg = søskenkjærlighet for fullt :)

3 kommentarer:

Isabelle Michelle sa...

drit kult bilde da snuppah :) <3 spill er alltid gøyt !

Anne Skarstein sa...

det hørtes nå ut som du hadde det kjekt :) trenger ikke skjønnhetssøvn du lille venn

kristinahelen sa...

HAHA :D

hengeboooooobs :D