23.9.08

The best of the best

Åh hvor jeg er glad i disse to. Mine to skatter, vidunderligheter og beste venner. Jeg er forferdelig heldig som får dele mine dypeste hemmligheter, mine fordomsfulle meninger og gossip på høyt nivå med disse to.
Vårt lille tremannssamfunn er jammen meg noe for seg selv. Må bruke mine innerste ansiktsmuskler for å ikke fnise meg til døde når vi tilbringer hverdagen sammen. Herregud, tro mine velvalgte ord, alt vi har opplevd sammen er ekstremt i forhold til normale menneskers hverdag. Kjære gud, gi meg mer av deres magiske medisin.
Jeg ler og gråter (tårene følger som oftest av latter) som aldri før når jeg er i deres nærvær, virkelig.

Johanne & Benedikte - the best of the best. Dere betyr all verden for meg.





Give me some love

3 kommentarer:

Anonym sa...

stine da :( ?

Kristina sa...

du skal få din egen ! <3

Anonym sa...

jaadu