21.9.08

The Holiday

Denne perfekte søndagen gikk ut på å sove lenge, sløve, daffe, spise snop osv.
Var alene hjemme da det slo meg at jeg ikke har sett min absolutte favoritt film på skikkelig lenge. Lagde te, fant frem masse sjokolade, tepper og stearinlys. Satte på filmen som virkelig er den søteste filmen som har blitt laget på lang, lang tid, og jøss som jeg elsker denne filmen. Kate Winslet, Cameron Diaz, Jude Law og ikke minst Jack Black gjør dette til en skikkelig bra film.





OK, jeg skal innrømme at filmen er skikkelig forutsigbar.. Den handler om det å være håpløst forelsket og ved første stund vet man hva som kommer til å skje, but I like it ! Jeg er håpløst forelsket i denne filmen.

5 kommentarer:

Mawiiia sa...

Herlig dag for deg vertfall! Skulle ønske min dag va lik din!:D

Gina sa...

Den filmen så jeg litt av på torsdag tror jeg, den gikk på tv :D hihi
La merke til ny layout også!Cool xD

Kristina sa...

hihohea :D

Anonym sa...

den filmen er skjønn :D

Kristina sa...

vet. den beste :*