18.9.08

Du vet =)

Klokken er 22:22. Noen tenker på meg.

Steike ! Det er kaldt ute for tiden og det regner skikkelig mye. Støvler - here I come :)
Har fri i morgen. Unner meg selv en fridag, selvom jeg må jobbe. Men har senvakt, så kan sove lenge :) Har vært en chill dag i dag. Er sykt trøtt, men orker ikke sove.. Har jo fri i morgen :)

Dagen i dag startet fantastisk bra. Våknet før vekkerklokken i det hele tatt ringte, så hadde god tid. Slapp å løpe til bussen heahea. Maria derimot(!!).. Rart det der.

Skoledagen begynte med to timer matte, som vanlig. Erik var like engasjert, som vanlig. Jeg var ikke det, som vanlig :)



Så var det to timer med sosiologi. Jeg liker sosiologi. Det er sykt chille fag. Det handler for det meste om ting de fleste allerede kan, og muntlig aktivitet i timene er langt ifra vanskelig. Deretter var det storefri, hadde brownies med i dag hihi.
Gym stod for tur, men vi skulle ikke ha gym likevel. Var noe gale med dusjene.. Benedikte, Johanne, Camilla, Jedi, Eivind og jeg tok turen på Bocca istedenfor. Skikkelig koselige timer egentlig, fordomsfulle, men koselige (<3)
(Merker forresten at jeg oppfatter meg selv i meget korte setninger i dag :) )
Drog hjem i tre-tiden, ryddet litt, sjekke facebook osv.. du vet. Senere drog jeg på lagunen med mamsen, June og Janett, og spiste sick digg pizza på Egon etterpå :)

De har fantastisk god mat på Egon. Liker Egon :) stemningen der er veldig ikke-peppes-eller-dolly-stress-stemning. Du vet :) Tror jeg må spise der på bursdagen min (hint hint) =)

Har forresten glemt å fortelle om Bestseller Awards ! Det var sinnsykt gøy. Vant ingen priser.. skuffende. Men Iselin fikk en pris for beste medarbeider :) jeg stemte på nettopp Iselin, så det var flott. Alt var gratis, ja ALT. Mat OG drikke =)) Cynthia fant ut at hun og jeg var de eneste under 18 som var tilstede, så det var stas. Stilte oss i bar-køen sammen med Åse, du vet :)

Klokken er blitt 22:56. Har klart å kaste vekk 34 minutter på én blogg.. Facebook er forstyrrende, du vet :)

Vurerer å lese en bok nå. Kjøpte en pocketdings i sommerferien - "Jeg dreper" av Giorgio Faletti. Skikkelig spennende i grunn :) Fant den nettopp under sengen (?) :)

see ya.

4 kommentarer:

Isabelle Michelle sa...

hahaha, du vet.. du sier mye du vet ;) men ja jeg kan gledelig fylle ut tiden din, du vet :D ich skal gi lyd ^^

Kristina sa...

det var poenget ditt troll (K) looking frem til det ! <3

Isabelle Michelle sa...

du vet, jeg vet :)

Kristina sa...

mhm :)