17.9.08

Say what you need to say

Telefonen min har vært på reperasjon, pga mine udugelige ferdigheter tilå holde en simpel telefon i ro. Fikk den endelig tilbake i dag :) Det tok relativt liten tid før jeg fikk den igjen, på tross av all skaden hoho, så det var oppsig =)
Lønning har jeg jammen meg også fått - femtusenfemhundrekroner til meg takk skal du ha :) Ingen bombe at jeg klarte å bruke opp en tusenlapp allerede dagen etter, men hey, jeg skjemmes ei :) Nå som jeg endelig har råd, så skal den smertefulle dealen med Benedikte gjennomføres. Har ingen planer om å feige ut, even though jeg er ganske sikkert på at Benedikte kommer til å gjøre det <3

Kjøpte nye sko i går. Personlig syns jeg de var riktig så fine :) måtte såklart bruke de i dag, og jeg fikk lære det at Bergen virkelig ikke et lagd for sko meg hæl på. Brostein er faen skikkelig useriøst.. Så var det dette regnet da dere. Tror jeg må satse på støvler i morgen (det gjør meg egentlig ikke noe, for mine støvler er flotte).
I have Engelsklekse - Skulle skrive om en famous person from India, China or Japan, and write a text about why they are famous. Jeg valgte Lucy Liu :p Gandhi var min opprinnelige ide, men fant etterhvert ut at de fleste ville velge nettopp denne Mahatma Gandhi, så jeg gikk over til Lucy Alexis Liu istedenfor. Satser på god tilbakemelding fra Kjell =) Etter fullføring av leksen var det musikk og tegneserier som var tingen + en god kopp med kakao, som brodern lagde til meg. Det var snillt gjort, med tanke på at jeg var en skikkelig bitch mot han før i dag <3

"Walking like a one man army
Fighting with the shadows in your head
Living out the same old moment
Knowing you'd be better off instead

If you could only
Say what you need to say
Say what you need to saaay"




Stay tuned :*

2 kommentarer:

Isabelle Michelle sa...

Kristina da! du har jo så masse sko fra før. hva skal du med enda et par? :p
du må slutte å være bitch mot broderen din altså :)

Kristina sa...

nei du vet :)