11.9.08

Kanon II

Fant ut at det aldeles ikke var en dum ide og skrive TO innlegg på en og samme dag :) Ihvertfall ikke for en stakkars i min tilstand.
Jeg har ryddet rommet! Utrolig, men sant.. Satt i sengen da det gikk opp for meg at jeg hadde forferdelig liten plass til å boltre meg på. Jeg lot blikket vandre fra pc skjermen og over til bunken som lå midt på gulvet, da mamma var på vei ut døren og mumlet noe om at jeg måtte rydde. Vel, for å si det sånn så bryr det meg virkelig ikke et gram om hvor rotete det er på rommet mitt, så lenge sengen er ren og pen =)
Men rydde, det skulle jeg jammen meg gjøre..
Før:
Rot ?

Finfintflott =)
Etter:
Legg merke til at sengeteppet mitt matcher veggene & gardinen =))

Etter min effektive ryddetime var det på tide å la skapene få en gjennomgang.
Jeg har ufattelig mye klær. Fakta og dønn seriøst! Jeg har faktisk ikke mindre enn FIRE skap med klær og i tillegg har jeg 30 par sko <3
Med tanke på hvor lite flink jeg er til å holde rommet ryddig, så burde det vært slik at skapene var MYE værre. Men ikke i mitt tilfelle. Takk skal Vero Moda ha for at jeg lærte meg å brette klær =)

jeg trenger IKKE flere sko nei :)
og smykker har jeg heller ikke nok av :)
Ellers vil jeg anbefale alle å kjøpe Mentos Gum - juice burst =)
----

2 kommentarer:

Isabelle Michelle sa...

Mentos greien går jo fort ut av smak! det er ikke bra :)

Kristina sa...

nei vet. men den er kanon uansett :)