11.9.08

Kanon

Jeg er syk i dag.. Ganske nedsig egentlig.. Men jeg sov til kvart over tolv i dag, så det funker. Satser på å bli frisk til i morgen. Har tysk blokkdag og regner med vi skal se film. Det blir som vanlig en sinnsykt lite spennende film, som skal foregå på tysk, og det ender mest sannsynlig opp med at ingen følger med. Kanon :)
Tysk er rett og slett skikkelig uinteressant og jeg har null interesse for det. Jeg har faktisk tysk helt ufrivillig, og jeg hadde virkelig ikke noe annet valg når jeg begynnte på Tanks. Det var enten tysk, eller stryk karakter i språk. (Dette er en innviklet historie og hvis du er super keen på å høre alt så kan du heller få høre den en annen gang.) Men uansett, alt i alt så suger tysk mer enn du aner.

Skulle egentlig henge med Mats Ruben i dag. Så frem til en kanon dag med noe digg fra rema, film osv.. Så ble jeg selvfølgelig syk, stakkars meg. I tillegg ditchet maria meg totalt i dag tidlig. Du skjønner, hver torsdag har hun sine to første timer på Tanks, og derfor tar vi 80 bussen sammen. Alltid like koselig, for jeg har alltid masse å fortelle =)) men uansett, hun måtte sove hos elias natt til i dag, derfor kunne hun ikke ta bussen med meg. biatch :) Det endte jo faktisk opp med at jeg heller ikke kunne, men uansett :)

Ser frem til helgen. Det blir en kanon helg, tenk :)
Fredag (bortsett fra tysk blokkdag) blir konge, satser på at Benedikte holder det hun lover hoho =). Lørdag er det Bestseller Awards for Vero Moda/Only på festhuset (??) klokken 19.30. Alle jentene på jobben skal stille, sammen med alle som er ansatt på alle Vero Moda butikkene i hele Bergen. Alt er gratis, både mat og drikke =) Vi under 18 fikk egentlig ikke komme, men nettopp fordi Cynthia og jeg ba Cathrine (distrikssjef) om at alle under 18 kunne få komme hvis de fikk godkjennelse av foresatte, så fikk vi det likevel :) Cynthia fikk lov av sine foreldre, og jeg av mine, so here we come. Kanon :D
Dresscode - flottest mulig!! Det er trossalt den største årsbegivenheten for Vero Moda/Only og jeg gleder meg som en unge. Håper butikken vår vinner en pris i år :) Skal komme med full beskrivelse av hele kvelden på søndag ;-)

snakkes :*