7.9.08

Han der innavlede

Okei, jeg han er kompis som er forferdelig sta. Så her har du ditt very own innlegg ditt beist.

Eivind bor på Flaktveit, og det sier sitt. Han syns selv han er søt, kjekk og flott og han har en hund som heter Laika. Eivind har bursdag 7.mars, og en hver som glemmer det får svi.
Eivind har brunt hår og blå øyne, og kommer til å miste håret når han er 36 :)
Eivind har to brødre, en som heter Bengt og en til :) Han går på min skole, som er Tanks vgs for de som ikke visste det, og Eivind er elevrådsrepresentant for klassen vår (dette kun fordi han vil dra på elevrådstur, noe som elevrådet gjør hvert år).

Eivind røyker ikke, noe som han syns er meget viktig å fremheve i denne bloggen ! (og ja, jeg har sett eivind med røyk i hånden)

Eivind har en venn som heter Patrick. Patrick er visstnok kjempe svær. Større enn Eivind selv sier Eivind. Det er stort det :) Jeg har aldri sett Patrick, så jeg vet egentlig ikke om han virkelig finnes. Eivind er innavlet, så man vet liksom adri med han :)
Eivind er innavlet fordi han har blå øyne. Eivind mener at blå øyne er en kromosomfeil, Benedikte mener han er innavlet.
Jeg har sosiologi med Eivind. Han skjønner ingenting, fordi han ikke har lest i boken, eller fordi han er innavlet.

Eivind gikk på Tanks i fjor, men han byttet til Tertnes etter jul. Han fikk ingen venner på Tertnes, fordi han er innavlet, så derfor kom han tilbake til Tanks nå i år. Han kom riktignok tre(?) uker etter at vi andre hadde begynnt, så det kan være derfor han ikke skjønner noe i sosiologien =)
Eivind er dårligere enn meg i volleyball.. (okei, det var en løgn. Men det er kun fordi jeg ikke når over nettet, selv når jeg hopper.) Serven min er ihvertfall bedre enn de fleste, så det så.

Eivind syns jeg er mindre i virkeligheten. Men det syns han sikkert bare fordi han er innavlet :)

Eivind Kjenes mine damer og herrer.

Ingen kommentarer: