4.9.08

Torsdag

Det er torsdag i dag.. Matte de to første timene, og utegym..
Matten i seg selv suger ikke så mye som man skulle trodd, for Erik er egentlig ganske kul. Han får meg til å gjøre mattelekse, og det sier sitt.
Matte i de to aller første timene = null stress.. Klokken var kvart over 8. Inn kommer Erik, og hva gjør jeg? Jo, jeg sover.. Og Benedikte? Jo, hun sover hun også. Gjorde lekser i timen, så slipper å gjøre de til tirsdag =) Go p-matte.
Så var det gymmen da dere. Dusjene på skolen har kun kaldt vann, så vi kan ikke dusje.. Vi har riktig nok gym i de to siste timene, så sånn sett funker det fint.. I dag fikk vi plommer av gymlæreren vår :) Jeg tåler ikke plommer, så det var nedsig for meg..
I dag regnet det.. og vi måtte ha utegym. Utegym på skoleplassen.. Spillte volleyball, og ja, jeg har mine ferdigheter. Eivind, Martin, Benedikte og jeg = super team !! Vi vant de to første matchene pga mine fantastiske evner til å serve ballen over nettet og rett i bakken på motspillernes side :)
Fikk en ball i fjeset, blåmerke i pannen, ble kjempe våt (ja, det regnet som faen!), men bortsett fra det var det en vellykket gymtime. Satser på 5er til jul =)
Klokken er kvart over seks. Det er sol ute (?) og tre timer til personalmøte på jobben. Ser fremtil masse ros, i og med at jeg har best basket size denne mnd (best salg i gj.snitt). Får gavekort på 300 kr :). Ser frem til lønning (som kommer sent denne mnd?) - firetusen kroner til meg, takk skal du ha =)

Johanne har fått kyssesyken. Jævlig drit egentlig, er redd jeg har blitt smittet. Hun drikker av flasken min hver dag og siste gang var kvelden før hun ble syk. Når hun blir frisk skal jeg kjøpe egen imsdal flaske til henne, vær så god min kjære.

Halv syv allerede, tror jeg må se litt Disney Channel :)

<3<3

Ingen kommentarer: