24.10.08

Because You Care

Ut å gå, i vår by, men vi glemte paraply
Plaskevær, traskevær, jeg blir våt på mine tær.


Denne sangen lærte jeg å spille på blokkfløyte i 3. klasse :)

H A G, H A G, A A, G A, H A G.
hull(toner) - til de som fremdeles vil gi blokkfløyte en sjanse.
Og nei, jeg spiller ikke blokkfløyte. Sluttet med det i 7. klasse, for da var det ingen tvang lengre.

I kveld har jeg en helt herlig kveld. Slasker rundt i slaskeklær, drikker te, og har på verdens beste sokker! hihi, hverdagsmagi.
Har vært en ufattelig hektisk uke - prøve i matte, prøve i historie, og engelskblokkdag. Drog rett på jobb etter skolen i dag, så var ikke hjemme før kvart på ti. Jeg går som en mann disse dager. Gangsprerr i innsidelår er neimen ikke noe å tøyse med.. Har fremdeles forstuet hånden, og hva jeg klarte å tre fingeren min innpå på jobben i dag, det er et mysterium i seg selv. Vi har en pigg ved siden av kassen.. Det denne piggen er ment for er kvitteringer som gjelder diverse bilag, vare returer, nullsalg-lapper etc (jeg forventer virkelig ikke at noen skal forstå betydningen av disse fine ordene). Vel, i dag syntes fingeren min det ville være fint å omtrent splitte fingeren min i to. Nesten ihvertfall :) Nei jøss, Kristina.. Du må virkelig slutte å bruke bloggen som trøst-meg-har-det-for-ferdelig-medisin :)

Jeg har bursdag neste helg. Det burde ALLE vite, fordi det er det eneste jeg maser om. Eivind burde ihvertfall vite det. For han maser nesten like mye som meg :) :)

Men ellers har jeg det fint. Har du ? =)

And finaly (Kjell sier jeg MÅ si det når jeg skal avslutte noe. Han snakket om eksamen/oral presentation da, men du vet).
Uansett, finaly - snapshoots of the day:

Først av alt, slik ser rommet mitt ut i dag.


Slik ser sokkene mine ut :) de er fine, indeed.


Min Fantastiske tekopp :)


Og SÅ SØT var jeg når jeg var liten =))))

7 kommentarer:

Renate sa...

Jeg også! Jeg glemte å ta med Donald, hehe, men jeg pleier alltid å se på det også;) Ja, det synes jeg også. Vi spiser alltid ribbe vi også:)
Ikke jeg heller, eller ny mobil da. Jeg fikk det forrige jul også, men den tok en svømmetur i sommer, haha.
Takk, takk!:D
Jeg likte bloggen din også, kommer til å lese din mye fremover også!:)
Så søt du var når du var liten, btw:D

Anonym sa...

Jeg liker blokkfløyte :)

Og nei, det var ikke Axel, det var faktisk mamma :D Og stemmer for at du snart kommer å besøker mitt nye hus :*

Anonym sa...

Selvfølgelig gjør jeg det :D
Og jo du skal være med meg :*

Shelly sa...

Tusen takk for det søta!, alltid hyggelig og høre ! :)

Huff, håper du blir bedre du også da, kjipt og være syk og dårlig hele tiden.

btw, du hadde søt blogg ! :D

Shelly sa...

Tusen takk for det :)

Hope so too.

<3

Kristine sa...

så søøt du var når du var liten <3
tror du må rydde litt snart jeg ;-)

Anonym sa...

aw, du var utrolig søt når du var liten :) ikke at du ikke er det nå heller da.. :D