28.10.08

A Drop In The Ocean

Ron Pope - A Drop In The Ocean. Anbefaler på det sterkeste at du tar deg din frihet til å lytte til denne sangen! Arh, fantastisk.

Jeg har sett High School Musical 3, heha! På søndag tok Stine og jeg vår tid til å ta med kjære Lea på kino. Lea er 9 år, og hun var vår kompanjong i Kroatia. Lea ser virkelig opp til Stine og meg. Haha, jeg syns hun er utrolig søt. Vi lover å ta deg med på kino flere ganger min venn.
Men tilbake til filmen. Jeg syns faktisk det var en kjekk film, så ja, jeg likte den. Og nei, det er ikke bare fordi Zack Efron virkelig har verdens fineste øyne :)
Det var en helt ok film, og siden jeg faktisk har brukt tid på å se både eneren og toeren, så var det på sin plass å se treeren også, ihvertfall når den vises på kino ;-)
Planen min var nå å slenge inn et bilde fra Kroatia av Lea, Stine og meg selv. Men jeg skal faktisk dele deler av min Kroatia ferie med dere :)

aw, minner






skorpion? ja, på badegulvet vårt :)




jeg må bare.. smelt meg

7 kommentarer:

Anonym sa...

den sangen hørte jeg skikkelig mye på før. begynner neste å bli litt lei, men vet ikke om det er mulig. den er jo så utrolig søt!:D

Anonym sa...

ntå, flotte bilder du :)
hadde det kjekt i helgen jeg og :D
loveu <3

Anonym sa...

æsj, jeg liker ikke zac efron. han ser ok ut men ikke sånn AAAW zac er så digg, pen og deilig :o
hihi :*

Kristine sa...

den sangen er så nydelig <3
jeg vil også se den filmen snaart!

Kristina sa...

haha, Belle du er så teit :p
jeg liker øynene hans! :)

Anonym sa...

tihi :D vet du liker hele han! du bare smelter og sikler etter han! :) du er SÅÅÅ misunnelig på vanessa :D

Kristina sa...

hahaha, ler av deg kjære :)