2.10.08

Can't Sleep. Clowns Will Eat Me

Det er sent. Altfor sent for en som skal opp halv 7 i morgen. Det er sent, og jeg hører på Dj Sammy. Det viser hvor sent det er. Herre, jeg skal opp halv 7 i morgen.

Angst og fober..
Trange rom er virkelig langt ifra koselige, hallo ? Klaustrofobi - Angst for innestengte rom.
Døde mennesker, nei takk.. Nekrofobi - Angst for å se lik.
Kristina + mørke = ufattelig dårlig kombinasjon som mest sannsynlig vil føre til en telefonsamtale hjem til mamma.. Nyktofobi - Angst for mørket.
Krypsyr uten armer og bein, åh plis.. Ofidiofobi - Angst for slanger.
Vil du virkelig stirre inni munnen min ? Odontofobi - Angst for tannleger.
When I'm gone.. Tanatofobi - Angst for døden.
Mitt totalt verste mareritt var den gangen jeg bli spist, bokstavlig talt, av en gigantisk sverm med veps (!!). Spheksofobi - Angst for veps.

Skyt meg.

"Fobier kan behandles med antidepressive midler, men slike midler har stort sett kun virkning dersom pasienten samtidig er deprimert. Som regel får pasienten tilbake plagene når en stopper bruken av medikamenter."

Kjære doktor, gi meg antidepressiva.

Ingen kommentarer: