5.10.08

Holiday From Real

Så var ferien vel overstått og vi er i full ekstase for at det er skole i morgen.. Jeg begynner 10 hver mandag, et godt plaster på såret :)
Feiren startet på hytten til Stine. Tysnes er en øy som ligger ca. en halvtimes tid med ferge fra Halhjem/Bergen. Jeg syns det er skikkelig øde. De andre bare ler av meg. Vi startet med å varme opp hytten, noe som tok sin tid. Heldigvis har de varmt vann og strøm, så jeg overlever der ute i ødemarken! :) Vi brukte de tre dagene der til å slappe av, sove, bake brownies - noe som er standard, ha skills i yatzy (fra min side) osv. Blir kjekt å komme tilbake senere i høst/vinter.
Drog hjem igjen onsdag i ett-tiden. Brukte dagen på å pakke ut, rydde og dusje. Sovnet forholdsvis tidlig og stod opp igjen forholdsvis tidlig. Pakket bagen atter en gang, for Filefjell stod for tur. Bussturen tok 4 timer, og tviler på at noen slår min rekord i å kjøre gjennom Lærdalstunelen x-antall ganger på en dag. På hytten til familien Leganger holdt June, Trond Ch., Even, Trond, Jannet og mamma hus. Senere samme dag som jeg ankom, joinet Jan Otto og familien. Fullt hus rett og slett. Vi var vel omtrent minst 12 stk til middag hver kveld.
Fredagen gikk vi lang tur. Har gått Kongeveien sammen med Brutus. For de som lurer, Brutus er et tamt reinsdyr som har blitt vår bestevenn :)

Twister og presidenten ble tatt godt i bruk, jeg falt først flest ganger, og endte opp som boms flest ganger.. Go fish stod for tur, her handler det virkelig om hodebry indeed. Merket at jeg vant, Even tapte.
Ellers var det en kanon ferie. Snø fikk vi til og med oppleve. Det snødde ganske mye natt til søndag, så vi satset på å bli innesnødd for å få en lengre ferie, noe som var lettere sagt enn gjort ;-)









Vi blogges

3 kommentarer:

Anonym sa...

Nisse :) syns du har vært veldig opptatt i ferien jeg! du er heldig som begynner 10 på mandag. det vil jeg også :)

Kristina sa...

Sa jo det! jeg hadde ikke glemt deg :) hihi

Sandahl sa...

nå skal det nevnes at jeg og Renate kicket assen deres i lagfish :D