12.10.08

Discovery Channel

Åh helle måne sier jeg bare asså :)

Ja, du vet. Så var helgen over. Har hatt en toppers helg. Startet rolig(?) på fredag med Fritt Vilt 2.. Stine, Axel, Christian, Benedikte og jeg satt klint i setene i Kp 1 og var vettskremt to timer i strekk, for så å runde av meg Kebab. Ja, vi lever rått.
Mørket er min verste fiende. Ringte hjem fra bussen, og vips, der fikk jeg skyss fra busstoppet og hjem (distansen fra bussen og til døren min er 200 m å gå). He he he :)

På lørdag var jeg på jobb. Tok Karoline sin vakt. 1400 - 1830. Jobbet med Cynthia, noe som alltid er like koselig, med tanke på at Cynthia mest sannsynlig er verdens herligste individ på to ben! Hun klarte å glemme lommeboken sin, selvfølgelig. Jøss, du glemmer alt du min venn :)
Fra lørdag til søndag skulle Johanne overnatte. Det var en kveld full av liv, for å si det sånn :)

Skole i morgen.. Har tyskprøve, noe som skal gå relativt greit =) Har ingen problemer med kasus og zu zein. Satser på sterk 5'er ? ;-) Yess, dette var en løgn, så det så.

Slik ser jeg ut når jeg er glad :)

3 kommentarer:

Anonym sa...

haha, du er nå søt du også min kjære linselus :D

Anonym sa...

bra du koste deg baby :*
snakker vi fredag og eller :D? hihi

Anonym sa...

jeg fikk de idag :p men pleier å få de 12 :)