19.10.08

Happy Birthday Honey

Okei, jeg vet klokken har passert midnatt, så teknisk sett har ikke Stine bursdag lengre. Men blogging blir det anyways.
Axel og jeg har lenge planlagt bursdagen til Stine. I nesten to uker :) Hun ble super overrasket, og jeg vet hun satte stor pris på gaven :) Love u! Kommer bilder etterhvert..

Ellers går det i det samme. Jeg har ihvertfall ikke rotete rom. Og jeg lyger fremdeles aldri. Som alle tidligere år har jeg begynt nedtelling til bursdagen min (to uker for de som finner det viktig å vite). Og jeg har igjen klart å forstue hånden. Høyre hånd vel og merke.

Denne bloggen har jeg brukt en halvtime på så langt. Grunnet hemmet hånd :)
Forresten skal jeg klippe meg snart. Ikke altfor snart, men ihvertfall før bursdagen min! Trenger lugg.. Ikke en kjempestyggpotteklipplugg, men en fin lugg lignende sak :)

I morgen skal jeg sitte modell for Siren. Hun har en prøve eller noe. Siren går makeup artistlinje, så dette blir spennede. Kanskje jeg skal sitte modell for Norges nye (kvinnelige) versjon av Jan Thomas ? (ja, slutt å mas da... jeg syns han er flink..)

Lover å være flinkere å blogge, men du vet - busybusybusy.

blogges! <3

Ingen kommentarer: