20.10.08

Just An Ordinary Day

Nå har de jammen meg begynt å selge julebrus og andre julefristerier etc. i butikkene.. Allerede?! Jesus, man burde da for all del ihvertfall klare å vente til slutten av november, og ikke begynnelsen av sept to the fuckings ember.. Du spør kanskje om jeg skal vente helt til Desember med slikt juletull ? Vel, det var virkelig det som var planen. Men min kjære mor måtte kjøpe pepperkaker forrige uke. Og i helgen var det min kjære far som måtte kjøpe julebrus. Han sa at det kostet 7.90 for en sekspakning på Rema, så han måtte bare.. Men hey, no hard feelings. Julebrus er nam!



Jeg har snart bursdag. Tror jeg får det jeg ønsker meg.. Satser ihvertfall på det hihi :) Etter overstått bursdag skal jeg glede meg til jul. Julen er den fineste årstiden. Joda, greit nok.. det er ingen årstid, men i Bergen kan man ikke kalle det vinter heller. Snøen kommer jo faen meg i mars ?!

Men yo. I dag har det regnet mer enn på lenge. De siste dagene jeg har gått med støvler, så har det plasket ned utenfor vinduet mitt hver eneste morgen. Hva skjer senere på dagen ? Jo, solen sniker seg frem bak gråværskyene og ødelegger. I dag ga jeg blanke f i regnet og tok på meg joggesko.. Tøysko rettere sagt. Satset på sol senere på dagen, men gudene må ha vært misfornøyd med meg i dag morges.. Jeg kom hjem og kunne bokstavelig talt vrenge skoene. Det ble en fin plaskedam i gangen som mamma var skikkelig fornøyd med :) I morgen blir det støvler ftw. Og regnjakke. Det sies at om man er bosatt i Bergen by, så er paraply et virkelig must. Vel, vinden som blåste mine lokker ut av hetten min i dag, er alldeles ikke enig.. Takk for alt kjære paraply.



Nå er jeg virkelig tom for ord, så kjære Stine, du får vente til neste gang jeg tar meg tid til å gjøre meg flid med bloggen.
LOVE U!

snakkez.

<3

2 kommentarer:

Anonym sa...

Ntå her var du jammen flink kjære :D

Kristina sa...

hehe :*