15.11.08

Ain't Used To What You Like

Klokken er kvart på tre og jeg er lys våken, tror jeg er allergisk mot cola.. Disturbia. Så sykt.

Jeg hadde fri i dag. Det var utrolig deilig å sove helt til jeg våknet av meg selv. Brodern vekket meg selvfølgelig halv 8 i dag tidlig, fordi han trodde jeg skulle skulke, den dusten! haha, søtt at han passer på meg ihvertfall.. han er tross alt bare elleve år. Jeg sovnet heldigvis ganske fort igjen etterpå.
Jeg stod opp klokken tolv, spiste skikkelig dårlig frokost - skive med sjokoladepålegg (tro mine ord, jeg spiser aldri sjokoladepålegg!). Jeg dusjet og ryddet rommet. Og alt dette på under en liten time, mamma var sjokkert. Kvart over ett tok jeg bussen til skolen for å treffe Johanne. Stakkarsen hadde hatt fire timers prøve i engelsk, så min jobb var å make her day! Vi turte på Bocca. Tror damen i kassen begynnte å lure.. vi var der søren i tre timer! :D
Det var utrolig koselig. Jeg elsker å tilbringe kvalitetstid på den måten. Ihvertfall med deg, kjære! Vi snakket om alt mulig, og da mener jeg virkelig ALT! Jeg takker gud for at de to ved bordet ved siden av snakket tegnspråk!! :D

bildene er fra skoletur i første klasse på mjølfjell! ;-)


Drog hjemover i femtiden, og i syvtiden kom pappa hjem. Er pappa-helg denne helgen, så pappa lagde taco til brodern og meg :) Etter middag drog jeg på jobb. Ja, jobb! Det var nattåpent på Oasen i dag, og min arbeidstid var 2100 til 0030.
Jeg drog hjem, sitter herm legger meg om to strakser. skal på jobb i morgen! :)

blogges!



<3

7 kommentarer:

Elines verden sa...

søt blogg :)

Anonym sa...

du var så søt i den røde kjolen :D

Anonym sa...

:)Tenk om de to ved siden av var stumme og ikke døve?:P Haha.
Sjokopålegg til frokost? Da blir jeg kvam:S

Flott blogg:)

Anonym sa...

Bare å komme opp vettu :)
Lenge siden vi har hatt kvalitetstid du, tror ikke jeg har sett deg siden bursdagen din !:)

Shelly sa...

Så skjønt av broren din da, aw.
Og snilt av deg og dra opp på skolen for å være med venninnen din :)

Ja, den filmen er helt fantastisk, blir jo rørt til tårer hver gang. <3

Anonym sa...

den røde du hadde på deg :o

Shelly sa...

Hehe, ja er gjerne sånn :)