16.11.08

Catch My Breath

Vel overstått helg. Fy søren, jeg er slapp i dag. Har vandret i pyjamas hele dagen, og sett One Tree Hill i flere timer nå. Nå sitter jeg med youtube og bloggen foran meg og drikker te :) kos.

Fredag var det nattåpent som dere vet, og på lørdag var jeg på jobb fra to til halv syv. Kom hjem til grandiosa pizza - full pakke. Merker brodern hadde valgt middag den dagen! ;-) Drog til Karoline etter middag. Vi skulle visst på kino med noen folk, Siren osv. Karoline og jeg var forholdvis tidlig ute, mens resten kom vandrere fem over ni. Fint at alle filmene var utsolgt, og halvparten var allerede begynnt. Vi tok derfor turen på peppes på Zachen. Det var fire av 10 som var sulten, så vi som allerede hadde spist middag drog der i fra. Vi kom frem til at vi skulle gå på Wasteland! Tommy og Christian joinet, men det var stengt. Bombe! Det begynnte å regne, så der stod vi, våte og kalde. Plutselig var det en som ble sulten, kinamat må vi ha.. JA! Det var fullt/stengt på alle steder, så vi endte til slutt (ironisk nok) opp på peppes der med Ole Bull. Alle spiste, bortsett fra meg, for jeg var fremdeles ikke sulten :) Drog hjemover i halv 12 tiden. Alle hadde lagt seg(?) når jeg listet meg inn døren. Jeg skrudde på One Tree Hill og la meg til rette under dynen =) sovnet etter fem minuter. så det så.




blogges.

5 kommentarer:

Anonym sa...

ja, den røde :D:D men du kan jo være sjenerøs hvis det er noe du ikke bruker (a)

Camilla Didriksen sa...

Jeg har også en slapp dag i dag! :) Det er egentlig litt deilig, men samtidig ikke, haha! Siden jeg har sett alt som går an å se av OTH mange ganger går det i SATC her i dag :) Jippi!

Anonym sa...

oh yes, hvis jeg i det heletatt finner en anledning hvor jeg kommer til å bruke kjole! skal jeg si deg hva som er trist? at du ikke er 18 når jeg blir det, da kan ikke vi dra på byn :(

Anonym sa...

tss, jeg går da ikke på ball :D men kanskje til 18 års dagen :D

Anonym sa...

jammen vi har hatt det kjekt vi vettu :)