17.11.08

Into It

Hey, jeg fikk nesten fem på matteprøven(!) Greit nok, jeg har p-matte, men hey. En femmer er fuckings meg en femmer.

Sitter barnevakt nå. Damen kommer kvart over 11. Jeg vil sove :(
Glemte One Tree Hill hjemme, så jeg chiller på pcn. Måtte synge singstar med ungene i begynnelsen. Jeg knuste de som fy, så jeg fikk ikke være med lengre.. For de ville bare game go super model (?)

Én mnd igjen til juleferien nå. Skal bli kanon å endelig sove lenge, slappe av og drikke gløgg. Hehe, snakker om gløgg. Normalt at mamma allerede har kjøpt fire flasker? Tenker meg at innen uken er omme, så har jeg blitt mer enn fristet til å ta ihvertfall én kopp av juledrikken..

Andrea linket meg en link i dag. Fantastisk morsomt - www.acapela.tv
Om du vil, så kan du se min beste film her: http://www.acapela.tv/Cartoon-bb37f6485e592-bb37f649ce00e-bb37f64b6762d-6-4-4.
Hehahe, Christian er døds glad i meg!

savner kroatia




<3


blogges fatass

7 kommentarer:

Camilla Didriksen sa...

Hvor i Kroatia var du? :) Har skikkelig lyst å reise dit, alle skryter sånn av det.

Forresten, jeg får også 5er i matte nå! Har også p-matte, men fikk jo 3 av Ranka, haha

Kristine sa...

gratulerer med 5eren da :D

Anonym sa...

nesten 5'er? hva vil det si? :D

Tone sa...

oi, bra med femmer i matte da. samme om d er p eller t matte :D

Anonym sa...

Fresht bilde! :)

Anonym sa...

Jaa, jeg syns også det var kjekt :) Kan spørre jeg :) Syns ikke det må være så lenge til neste gang jeg er med deg :* Loveu2<3

Anniken sa...

Herlig bilde ifra Kroatia, sjønner godt at du vil tilbake dit!:)