19.11.08

Cold As The Winter Wind When It Breeze..

Quote of the day: "Jeg er dodraugen" - Benedikte. Internt, og sykt lattis :)

Tenker alle skal få vite at jeg fikk fem minus på norsken. Lekende lett!

Har du sett vært ute? Shit, jeg blir skikkelig værsyk. Dårlig vær = sur og enormt gretten Kristina :) love u, mamma.

Går å venter på skolekatalogen + klassebildet + portrettbildene. Gleder meg, men de kommer jo aldri. Går å venter på julen. Går å venter på sosiologi karakteren på fremføringen. Satser på fem. Går å venter på mediekarakteren, hadde reklameprosjekt. Benedikte og jeg lagde reklameplakat. Syns idéen vår var genial. Jeg poster så klart ikke den her på nettet, for da kan folk stjele tanken vår, og selge den videre på markedet. Dream on, det skjer ikke :D

Var innom jobben i dag. Hadde fått masse nye kjekke varer. Gleder meg til desember, da får vi inn enda mer fint. Jeg kunne forresten ikke dy meg. Jeg måtte kjøpe noe. Merker kontoen min er snart tom :(



Nå pøser det enda mer ute. Syns synd på brodern som har utetrening i dag..
Nå skal jeg kose meg med gløgg (som jeg sa, jeg visste ikke ville klare å holde meg unna!!), sjokolade og One Tree Hill. Er snart ferdig med sesong 2, som jeg fikk til bursdagen. Ønsker meg sesong 3 til jul (ja, det var et hint!) =)

sånn ser jeg ut i dag, trøtt, kald, våt og altfor sliten:


snakkes!

2 kommentarer:

Anonym sa...

jeg venter også på skolekatalogen, men har fått bildene da :D
du er søt <3

Anonym sa...

haha, det kan det ikke være :) for vi skal bare ha en teori prøve i 2.klasse :D