21.11.08

The Rednosed Raindeer

Shit, det er snø ute. Herregud så gøy!



Jeg elsker snø. Snø er fint, snø er hvitt, snø er jul, snø er gøy!
Det er så mange som virkelig hater snøen.. Jeg forstår det ikke. Snø er så utrolig fint! Greit nok, snø er kaldt, snø er vått, og snø i Bergen er bare slaps.. Men det fins ikke dårlig vær - bare dårlige klær! ;-) Også er det utrolig søtt når man er så kaldt at man blir rød på nesen. Det blir jeg, nemlig. Så det så.
Litt kjipt at jeg må jobbe i dag og i morgen. Hadde tenkt å leke meg i snøen. Du vet, lage engler og tryn an på akebrett og sånt. Men på søndag skal jeg ake. Jeg gleder meg som en unge!

Slenger ved noen bilder av snøen i Fyllingsdalen. Fantastisk!!



6 kommentarer:

Anonym sa...

Jeg eeeeelsker snøen :D meg og frida var nettopp ute og akte :)

Camilla Didriksen sa...

Jeg elsker også snø, håper bare den blir for en liten stund og at ikke regnet kommer og tar den :(

Anonym sa...

Godt noen liker snø :) Fine bilder

Anonym sa...

SV: den var sinsykt fin hvertfalll :D

Camilla Didriksen sa...

Ja, trives veldig på BHG, selv om læreren er litt sløve og slappe, menmen, overlever det :)

Anonym sa...

liker at snøen er her, håper bare ikke at den forsvinner med en gang. :)