27.11.08

Lost My Energy

Så var regnet tilbake. Og snøen er vekke. Jeg savner den allerede.. Det er jo snart desember ffs, da skal det være snø!

Jeg har blitt syk. Har fått virus i halsen, og jeg har betennelse i magen. Sykt smertefullt. Det med magen trodde alle var magesår, men det er visst en betennelse som kan utvikle seg til magesår. Jeg må kutte ned på inntaket av kaffe, te, ketchup, sterk mat, krydder, appelsin juice og alt annet som kan medvirke til at betennelsen skal bli værre.. Hele virus infeksjonen og betennelsen er forårsaket av stress. Hallo, jeg stresser jo ikke. Mamma sier noe annet derimot..

I dag hadde vi norsk blokkdag, så jeg måtte på skolen. Orker ikke ta igjen en hel dag med prøve + stil senere.. Vi hadde prøve om norrøn litteratur, fordi det kommer vi helt sikkert til å få brukt for :) Deretter skulle vi skrive stil. Jeg valgte å skrive en saga om en helt, og det skulle skrives ut i fra det vi har lært og lest om norrøn litteratur, og det skulle foregå i moderne tid. Du kan jo tro historien ble fin. Satser på sterk femmer. Ihvertfall for fantasi! Om du vil, så kan du få lese. Bare spørr! (K)



blogges, og jeg vil bli frisk..



<3

4 kommentarer:

Anonym sa...

jeg leser jo! så det så. jeg har jo prøvd å lete etter ekstrajobber også. men jeg vet absolutt ikke hvor jeg skal søke - uten at de trenger folk.
huffda, det var jo ikke sånn vanlig syk du var :o det er jo farlig syk! håper du blir frisk igjen pretty soon :*

Anonym sa...

mm, julekaker og pepperkaker er godt! :D

Helene sa...

SV: Jeg kjøpte en lysblå genser med V-hals til pappa på Jack and Jones. Veldig fin og grei å bruke når han skal i selskap eller kle seg litt pent ;)

Anonym sa...

Du kan ikke klage på at jeg blogger sjeldent, når du blogger mindre enn meg kjære deg :D