2.12.08

Let Them Know It's Christmas Time

PEPPERKAKERJULIBLÅFJELLTHEJULEKALENDERGLØGGMAMMAHARPYNTETHUSETSNARTJUL

Det er desember, endelig. DET liker vi. Mangler bare snøen, som så drastisk ble tatt vekk fra oss.. eehehe :)

I dag har jeg vært hos legen, fikk diagnotisert mine mageproblemer. Jeg har magekatarr. Hurra! Det høres ut som noe ekkelt, men i praksis er det virkelig ikke så ille. Sett bort i fra smertene så klart. Jeg fikk noe medisiner i form av brusetabletter som skal løses opp i vann. Det smaker bæsj btw :)

I går lagde jeg sjokoladeboller til brodern og mamsen. Gjett om de ble glad :) Jeg lagde også verdens beste kakao (nesten verdens beste..) med krem, og da ble de enda mer glad.
Jeg er verdens beste familiemedlem!! :)

Varmtvannet vårt er stengt forresten. Det betyr at jeg må dusje på treningen hele denne uken. I all offentlighet.. GLEDER MEG !!!

JUL I BERGEN ! !



me bloggast! (K)(K)

5 kommentarer:

Anonym sa...

hoho kos å dusje med sissels gjengen vel :)
i love christmas <3

Anonym sa...

mmmm, love it :)

Anonym sa...

åja, da var du heldig :)

Anonym sa...

mihihihihihihi! jeg har ikke sett treet i byn enda :o for jeg henger ikke der :D
du må nesten være verdens beste familiemedlem altså :) skulle ønske jeg hadde en som lagde kakao og sjokoladeboller til meg ! :D:D:D

Kristina sa...

ts, det gjør ikke jeg heller :* skole vet du :-)