17.12.08

As The Leaves Change

Jeg har tenkt på en ting.. Hvordan folk oppfører når de skal inn på bussen, av bussen, eller sitter på bussen..

Vi har de som alltid buser inn på bussen, før de som skal av ikke har komt seg ut. Jeg blir like frustrert hver gang jeg skal av, og en drøss med mennesker strømmer i mot meg. Det blir jo bare enda mer kø, og det tar da enda lenger tid før alle kommer seg inn.. Tenk på det..

Jeg syns det er like gøyt hver gang jeg sitter på det ytterste setet, og den som sitter innerst skal av før meg. Folk har så mange rare måter å gi tegn på at nå skal de av. Jeg vil si det enkle er ofte det beste, bare gi beskjed: "nå skal jeg av". Jeg må likevel innrømme at jeg stiller meg i den kategorien hos de som "pakker sammen" og retter på vesken, slik at den ved siden av ser at jeg er klar til å stige ut av bussen! :-D

Folk er merkelige..

Snakker om merkelig.. Hva syns dere om disse fire søtingene her ? <3

Benedikte, Eivind, Johanne og meg

4 kommentarer:

Anonym sa...

jeg hater også folk som ikke klarer å vente til de som skal av bussen har gått av! når slikt skjer, elsker jeg å bare gå rett i de som står utenfor - og kanskje dytte litt i de (a)

Anne Skarstein sa...

Haha, jeg hinter til at jeg skal av pa samme mate som deg! artig :o)

Anonym sa...

men jeg har ikke noe å ta bilde med kjære deg :*

Anonym sa...

har jo en sånn æsse dårlig en.. får ikke bildene inn på pcen :p