11.12.08

Insouciance

HURRA! Fikk skolekatalogen i dag.. Endelig.
Her er bildet:



Personlig så syns jeg at jeg så ut som jeg er tolv år, noe jeg alldeles ikke er. Redigerte bildet til svart/hvitt.. nå ser jeg ihvertfall ut som jeg er gammel nok til å komme inn på femtenårs grense på Batman :-)
Og for de som lurer, så blir jeg 18 om bare 325 dager. Ja, jeg sa bare..

I dag har jeg vært modell for Siren. Hun er så utrolig flink med sminken. Jeg har ikke bilde dessverre, men på søndag har hun eksamen og da lover jeg å poste et fresht bilde av meg selv.

I morgen begynner jeg klokken tolv, diggdiggdigg. Vi skal på teater og se Simons Historie. Blir spennende!
Nå skal jeg kose meg med Friends - sesong 4 - episode 9. Og gløgg, ikke minst :)



Forget me not..

6 kommentarer:

Anonym sa...

du lignet ikke på en 12 åring! bildet var kjempe fint! :D

nei, det skal liksom være meg :)

Anonym sa...

nei? :o lignet på meg !

Anonym sa...

knallfint bilde!:D

Kristine sa...

bildet var jo kjempefint, du så absolutt ikke ut som en 12åring!

Camilla Didriksen sa...

Veldig fint bilde! :)

Caa sa...

Jeg synes bildet ble kjempe fint :)