22.12.08

I Hear Those Sleigh Bells Ringing

Ok, det er julaften i over i morgen. Kan du tenke deg.. Jeg har julestemning helt opp til ørene, og gleder meg skikkelig mye til nissen kommer :*
Jeg tror ikke på nissen, men hey, det er bare jul en gang i året.

Jeg er ferdig med alle julegavene, og mamma spiller julemusikk på full guffe flere ganger om dagen. Det lukter julekaker og gløgg i hele huset as we speak, og herremin som jeg gleder meg til å ta på meg min fine nye julekjole :) Den er rød, for de som lurte på det.

På fredag, som var siste skoledag var vi ferdig klokken 11 etter en finfin juleavslutning (julebegynnelse?!) i fernsalen. Fordi Benedikte hadde bursdag den dagen, så gikk Johanne, Camilla, Eivind, Benedikte og jeg for å spise en god lunsj inkl. dessert på Egon. Jeg liker Egon!
På lørdag var det bursdag hos Benedikte. Det var koselig :*

I går jobbet jeg, med Cynthia :* det var koselig, det også :)

I dag skal vi reise. Til Oslo. Jeg har aldri feiret jul med familien min på østlandet før, så det ser jeg meget mye frem til. Vi blir elleve stk på julaften tror jeg. Halvparten har passert søtti vel og merke, men så lenge jeg ser fin ut i julekjolen min gjør det ingenting. He he he :-D

Det er fire timer til vi skal kjøre til flyplassen. Jeg har dårlig tid :| skal jo dusje, og pakke..

Nå roper mamma at jeg må pakke meg ferdig.. Pcn også.. (Ja, jeg skal ha den med. Kommer jo til å savne dere).

kjole + begynnelse på ekstremt koffertrot... (merker jeg enda ikke har pakket nedi gavene)



Blogges :*

5 kommentarer:

Anonym sa...

kjempe penfin kjole ! :D håper du koser deg i oslo, og at det kanskje er snø der :)

Anne Skarstein sa...

Aww, for en sot kjole :) god jul lille venn :*

Kristine sa...

gorgeous kjole søta <3

Anonym sa...

heldig du som har julestemning :) og det var en flott kjole :D kos deg i oslo baby, god jul <3

Gina sa...

Ja du er heldig som har julestemning! God jul!