23.12.08

The Night Before Christmas


Lillejulaften folkens.

Ok, jeg skal ikke komme med et klisje innlegg om at JULEN endelig er her. Jeg skal heller ikke forvirre dere om alt det pikk pakket som hører med. Men jeg tenkte at ihvertfall noen av dere var interessert i å vite at jeg har komt meg helskinnet fram til østlandet.

Jeg har det flott. Bedre enn flott, faktisk. Grantreet har komt i hus, vi ser på julefilmer og spiser klementiner (mandariner? kan noen si meg forskjellen på disse to?) Treet er ikke pyntet enda though. Tror de voksne skal do it old style dette året.. Pynte det når alle vi "små" har lagt oss.

Gleder meg! :-D

Jeg hører alle nede rope på meg nå..
Jeg må nok rulle ned trappen fortest mulig, for "hjelp, det er juleferie" har begynt igjen. Vi snakkes alle dere søte.


GOD JUL fra meg!


<3

1 kommentar:

Anonym sa...

er aldri slem jeg (a)
god jul til deg også baby ! :*