26.12.08

As I'm Finding The Words..

Det ikke er flere gaver igjen under treet.. Men julen varer jo helt til påske, ikke sant? så julen er ikke over. Ihvertfall ikke helt enda.
Jeg storkoser meg her i Oslo. Sover som en stein, spiser som en gris, og har det topp.
Jeg liker romjulen. Alle slapper så godt av, og bare koser seg med hverandre. Såklart det hadde vært utrolig koselig å være hjemme også, å treffe alle mine søte venner, men jeg har det kjempe fint her jeg sitter akkurat nå. Jeg liker det!

Julaften i år var kjempe kjekk. Julestrømpe med tennisracket sjokolade (ingen jul uten!!), tre nøtter til askepott, reisen til julestjernen og Donalds julefilmer må jeg få med meg hvert år. Jeg er værre enn de som er fem år. Tro mine ord. Men jeg liker det.
Når det ble kveld, pyntet alle seg og middagen ble satt på bordet. Vi hadde ribbe med masse deilig ved siden av. Så var det pakkene som stod for tur. Jeg fikk mye mer gaver jeg trodde jeg skulle få, men det gjorde meg absolutt ingenting :*
Jeg fikk:
skibukse, missing link fleecegenser (rosa), skihansker + vanlige hansker/votter, masse filmer, tøffler, pysjamas, hudprodukter (sans soucis) og de skikkelige fine brune støvlettene som jeg har siklet på (ikke bokstavelig talt :*) kjempe lenge (thx mammsen og pappsen<3) og masse masse mer. JEG LIKER JULEN !!

meg i min kjole (så ut som en potet i fjeset, så desverre måte jeg skjule mitt vakkre vesen i dag)


juletre - brodern og meg <3 - snø i oslo


Nå skal jeg ned å kose meg med kakao, sjokolade og sex and the city the movie. Herlig!


Fortsatt god jul da dere. SMASK <3 <3

3 kommentarer:

Anonym sa...

Høres bra ut dette da, og flott at du koser deg :) Og du var nydelig i kjolen din :D<3

Anonym sa...

kjempe fin kjole! du var døds søt i den :D

Ann-Kristin sa...

åh den kjolen var mega søt!