27.12.08

Escape From Time

Skikkelig SØT music on the Ipod as we speak:
Keri Hilson - Energy
Jacks Mannequin - The Resolution
Jacks Mannequin - I'm Ready
Rihanna - Rehab
Simon Webbe - After All This Time
Maria Mena - All This Time
Hellogoodbye - Here In Your Arms
Superhuman - Chris Brown
Sum41 - So Long Goodbye
Three Doors Down - Away From The Sun



Ok, nå har jeg klart det igjen. Og i ferien til og med. Tenke seg til.. Jeg misliker sterkt det å være syk. Jeg kan ikke si jeg hater det, men det er virkelig høyst unødvendig å være syk når man har ferie. "Jævlig useriøst", om jeg får si det selv.

Forkjølelse og kuldegrader passer ikke sammen nå på vinterstid. Det svir i nesen og man får frysninger i hjernen av de kalde vindene, og man lurer på om nesen noensinne kommer til å stoppe å renne. Snytepapir? Jatakk. Jeg har visst feber også, men det sier jeg ikke til mamma :) Æh, jeg har ikke tid til å være syk. Greit nok, jeg har ikke gjort mindre enn jeg pleier å gjøre til vanlig, og forkjølelsen min hemmer meg ikke fyskisk på noen måte, MEN jeg føler meg som et utbrukt tørkepapir. Jeg har vondt i halsen og, men det er ikke like ille som resten av hodet mitt, så det skal vi ikke gå så nøye inn på.

Jøss, hør på meg da dere.. Dere må virkelig syntes skikkelig synd på meg nå. Jeg har det jo såå forferdelig. Men hey, jeg syns jeg fortjener litt trøst. Det er jo ikke hver dag man har feber i juleferien.

Selvom jeg har det helt forferdelig, så klarte jeg å komme meg gjennom shoppingrunden med mamma og min tante i dag. Jeg måtte bytte skibuksen i en str større. Har jo vært jul vet du :-D I tilleg til buksestørrelsebytting (fint ord det ja. Bra Kristina!) kjøpte jeg en genser, som var skikkelig fin! Og to par øredobber..



Nå har mamma, tante og to venninner dratt på byn. Og latt meg være igjen her hjemme, helt alene. Ok, det var en løgn.. Jeg har brodern, fettrene mine og min onkel igjen, men de vil jo ikke se jentefilmer med en stakkars syk liten søting som meg. Så here I am, helt alone :*

Slik ser kvelden min ut i dag, yeii:


Før jeg nå runder av må jeg legge til det at ALLE må se Gangs of New York. Denne filmen er så utrolig bra. Den varer trossalt i 3 timer, men det er verdt det. Og U2 sin sang - The Hands That Built America er fantastisk. Ikke at den har så utrolig mye med selve filmen å gjøre, men likevel. Jeg liker det. Sangen er desidert best om du får med avslutningsmelodien fra filmen, som kommer rett før sangen. (http://www.youtube.com/watch?v=cwj-cyiZU-Q&feature=related.. merker de snakker spansk her, men shitt au)

Nå skal jeg kose meg med en varm kopp med gløgg, og alle de deilige, myke "Serla" tørkepapirene dere ser på bildet.. Hurra for forkjølelse!!

SEE YA BABES.

8 kommentarer:

Anonym sa...

jeg må si; det er skikkelig bra å bli syk i ferien ! håper du blir frisk igjen som en rød ballong så fort som mulig. du får hvertfall meg til å synes synd på deg..
og genseren så fin ut, selvom det ikke var hele det var bilde av :D men du får kose deg, ditt syke menneske :*

Kristina sa...

haha, du e teit <3

Anonym sa...

jeg mobber ikke din tusseluss! og du er bare slem :o jeg er skikkelig pro på høye sko! :D

Anonym sa...

jeg syns så synd på deg! kjipt å være syk i ferien OG på nyttårsaften :(

Camilla Didriksen sa...

Gjett om jeg også er forkjølet! Koser meg med det samme som deg, nesespray og snytepapir. Du får ha god bedring :)

Anonym sa...

Jeg har ikke lyst å gjøre noe uansett, så gjør ingenting det :)<3

Unknown sa...

Har sett den filmen, digger den :P
Søt blogg, sjekk min og? :D

Karoline sa...

God bedring søta<3